Rick Trigatti on nimitetty Cimcorp Automationin toimitusjohtajaksi

12.8.2015

Doug Pickard, Cimcorp Automation Ltd:n toimitusjohtaja, jäi eläkkeelle lähes 35 vuotta johtamastaan yhtiöstä, jonka hän perusti Grimsbyhyn Kanadaan nimellä RMT Robotics. Pickardin seuraajaksi uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty yhtiön operatiivinen johtaja Rick Trigatti 29.6.2015 lähtien.

Yhtiön toiminnan alkuaikoina Pickard oli kehittämässä robotiikkaa ja näköjärjestelmiä autoteollisuuden automaatisointitarpeisiin. Nykyisin päätuotteita ovat suurikokoiset portaalirobotit, jotka pystyvät käsittelemään ja keräilemään suuria tuotemääriä tehokkaasti tiukassa aikataulussa. Pickardin johdolla kehitetty ADAM on uuden sukupolven automaattisesti navigoiva mobiilirobotti.

Rick Trigatti toteaa uudesta tehtävästään: " On innostavaa tarttua Cimcorp Automationin ruoriin juuri nyt, kun Cimcorp positioi itseään keräilyjärjestelmien ja renkaankäsittelyjärjestelmien globaalitoimittajaksi."

Cimcorp Oy ja Cimcorp Automation LTD (entinen RMT Robotics) yhdistyivät vuoden vaihteessa saman Cimcorp-brändin ja nimen alle. Tavoitteena on hyödyntää entistä paremmin molempien yritysten ydintuotteita ja markkina-asemaa.