Cimcorp esillä Kroger-seminaarissa Dairy Showssa

2.9.2015

Vuoden meijeriksi USA:ssa valittu Kroger esittelee Dairy Shown seminaarissa Chicagossa menestystekijöitään. Cimcorpin toimittama automaattinen lähettämöjärjestelmä on osaltaan vaikuttanut onnistumiseen.

Maailman suurimpiin kuuluva vähittäiskauppaketju Kroger toteutti Denverin meijerihankkeen alan uusimpia innovaatioita hyödyntäen. Oppia otettiin Euroopasta, esimerkiksi Cimcorpin meijeritoimituksista. Denverin tehdas tuottaa maitoa, kermaa ja mehuja. Vuosi sitten käynnistyneessä meijerissä käytetään edistyksellistä robottitekniikkaa muovilaatikoiden käsittelyyn. Robotit keräävät ja lavaavat toimitettavat tuotteet lähettämössä automaattisesti.

Cimcorp Automationin myyntipäällikkö Derek Rickard esittelee Cimcorpin toimittamaa automaatiota Kroger-seminaarissa Dairy Showssa Chicagossa 15.9.2015.

“Kroger on loistava esimerkki innovatiivisesta yrityksestä, joka rohkenee investoida uusimpaan tekniikkaan tutkittuaan ensin taustat huolellisesti,” Derek Rickard toteaa. “Käyttämällä robotisoitua keräilyautomaatiota Kroger tehostaa keräilyä, nopeuttaa jakelua ja varmistaa tuotteiden jäljitettävyyden.”

Cimcorp esittelee lähettämöautomaatiotaan Dairy Showssa (McCormick Place, Chicago) 15.9.-18.9. myös omalla osastollaan.

Kroger

Kroger on maailman suurimpia vähittäiskaupan jakelijoita. Yli 375000 henkeä työllistävän jätin liikevaihto vuonna 2014 oli yli 108 miljardia dollaria. Jakeluketjussa on yli 2600 supermarkettia ja 783 tavarataloa 34 valtiossa. Krogerilla on Yhdysvalloissa 37 elintarviketehdasta.

Tutustu www.thekrogerco.com

Cimcorp esillä Kroger-seminaarissa Dairy Showssa